Кошик
897 відгуків
вул. Л. Руденко, 7а, Київ, Україна
+380 (66) 431-37-58
+380 (50) 928-28-32
Магазин "KARANDASH" - товари для художників, творчості та хобі!
Кошик

питання і відповіді

Питання: Як правильно зробити замовлення на сайті? Коли зателефонує менеджер?

Товар на сайті розкладений по папках з сортуванням по тематиці. Щоб детальніше дізнатися про властивості товару, Ви можете натиснути мишкою на картку товару, вона відкриється, в ній Ви зможете прочитати додатковий опис, параметри, побачити додаткові фото або відео. Товар, що сподобався кладіть у кошик. По закінченні (при оформленні замовлення) необхідно буде заповнити поля з Вашими даними, необхідними для відправки Вашого замовлення (ПІБ одержувача, телефон, місто, номер транспортної компанії). Навіть, якщо Ви не захочете заповнювати, менеджеру все одно доведеться дзвонити і уточнювати, тому зручніше відразу внести необхідні дані. Якщо у Вас є картка, у примітці вкажіть її номер.

Після оформлення замовлення, нам приходить інформація про Ваше замовлення (поки остаточно замовлення не оформлений, ми його не бачимо).

Після цього менеджер збере Ваш замовлення і буде дзвонити Вам для підтвердження і уточнення необхідних деталей. Прохання розуміти, що замовлень у деякі дні буває багато, і збираються вони в порядку черговості. Якщо ми не можемо зателефонувати Вам відразу, не переживайте, протягом дня-двох ми Вам обов'язково зателефонуємо.

Питання: Як швидко Ви відправляєте замовлення?

Як правило, замовлення ми відправляємо в день замовлення або на наступний день. У рідкісних випадках, коли багато замовлень, відправлення буде здійснена протягом 3-х днів.

Питання: чи Є у Вас знижки?

Так, після сумарної або одноразової покупки на сайті від 2000 грн і вище Вам буде вважатися постійна знижка 5% вже з наступного замовлення. З Вашим замовленням у посилку буде вкладена картка з індивідуальним номером. Сума покупок вважається тільки при оформленні через корзину. Сайт автоматично вважає всі Ваші покупки. Якщо у Вас є картка, у примітці вкажіть її номер.

Питання: А можна замовлення не оформляти на сайті, а замовити по телефону?

Можна, але дуже не зручно. 1. Замовлення оформлений не на сайті, не підсумовує суми замовлень для Вашої знижки. Потрібна знижка - оформляйте через корзину. 2. На сайті виставлено актуальні залишки товару, які автоматично списуються при оформленні. Щоб оформити замовлення по телефону, нам доведеться витратити додатково час на списання, правку залишків на сайті і проведення бухгалтерської програми. 3. Розмови по телефону займають багато часу, і часто ми не можемо зрозуміти один одного, покласти Вам не зовсім потрібний вам товар, або недослышать якісь дані. Замовлення через корзину і заощадить Ваш і наш час, а також виключить непорозуміння.

Питання: Я зробив замовлення, коли Ви надішлете мені номер транспортної накладної?

Після відправлення протягом дня менеджер повідомить Вам номер ТТН. Також Нова Пошта автоматично надсилає номер ТТН на вказаний Вами номер телефону одержувача. Перевіряйте, чи правильно Ви внесли всі свої дані.

Питання: Чому у Вас не вказано Самовивіз із магазину? Я хочу приїхати в магазин і забрати там своє замовлення.

У нас немає технічної можливості оформляти замовлення в магазині, і тому немає послуги самовивозу. Асортимент та ціни в магазині і на сайті можуть відрізнятися. А також наявність товару: склад сайту розташовується далеко від самого магазину і в іншій частині міста. Тому залишки на сайті завжди актуальні і відповідають. А в магазині покупець завжди може прийти, вибрати необхідний товар або аналогічний. Товар ми не перебрасываем з сайту в магазин і навпаки.

Питання: Як Ви запаковуєте папір великого формату?

При замовленні Папери в аркушах, починаючи від розміру А3 (30*40см) і більше, до загальної вартості пересилки додається вартість упаковки для паперів великого формату. Щодо тарифів Нової пошти: *Гофроящик Тубус 60см (60*15*13см) - 16 грн. *Гофроящик Тубус 110см (110*15*13см) - 20грн. Якщо папір щільністю 300 грам і вище та у великій кількості, то папір не скручується. У такому випадку упаковка вважається за тарифами Нової Пошти.

Питання: чи Можна замовити у Вас товар, якого немає на сайті?

Ми працюємо з великою кількістю виробників і постачальників, тому можемо спробувати Вам допомогти, та знайти необхідний Вам товар, навіть якщо його немає на нашому сайті. З цими питаннями Ви можете звернутися і написати на нашу електронну пошту karandashi@i.ua. Величезний асортимент товарів, тому звертайтеся, із задоволенням Вам допоможемо.

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner